Henkilöasiakkaiden asiakastyytyväisyyskyely
Kysely oli avoinna 15.4.-26.4.2024 ja yhteensä vastaajia oli 1461.
Kaikkien arvioiden keskiarvot olivat paremmat edelliseen mittaukseen verrattuna.
Avoimissa vastauksissa tuli hyviä palautteita ja kehitysehdotuksia. Kommentteja tuli eniten koskien sopimuksen sisältöä. POLKU-palvelu ei ole vielä kovin tunnettu. Kyselyn tuloksia käsitellään tarkemmalla tasolla asiakasorganisaatioiden ohjausryhmissä. Kiitos kaikille vastanneille!
Kaikkien arvioiden keskiarvot olivat paremmat edelliseen mittaukseen verrattuna.
Asteikon 1 (erittäin heikko) -10 (erittäin hyvä) keskiarvot taulukossa:
Työterveyshuollon | 2024 | 2022 |
ajanvaraus/puhelinpalvelu | 7,45 | 7,36 |
nettiajanvaraus | 7,09 | 6,64 |
asiantuntemus työterveysasioissa | 7,83 | 7,56 |
puolueettomuus | 7,67 | 7,32 |
toiminnan luotettavuus | 7,91 | 7,63 |
palvelut kokonaisuutena | 6,94 | 6,82 |
työterveyshuollon sisältöä koskevan tiedon löytyminen työnantajan tiedotusväylistä | 6,17 | 5,69 |