Keski-Uuudenmaan Työterveyden asiakastyytyväisyyskysely 2022
Asiakastyytyväisyyskysely oli avoinna ajalla 18.09.2022 -30.9.2022, johon vastasi 1355 henkilöä. Kyselyn linkki toimitettiin työnantajille edelleen jaettavaksi työntekijöille. Kyselyssä nousi selkeästi esille, että tiedotusta työterveyshuollon palveluista työnantajan kanssa tulee merkittävästi lisätä.
Saimme arvokasta tietoa asiakkailtamme ja kiitämme kaikkia vastaajia.
Avoimet vastaukset sisälsivät ruusuja & risuja, huomioita työantajan työterveyssopimuksen sisällöstä ja lääkärin vastaanotolle pääsyn hankaluudesta. Mukana avoimissa vastauksissa oli myös joitain kehitysehdotuksia toimintaamme.
Henkilöasiakkaan tietotuvallinen viestintäväylä POLKU-palvelu oli huonosti tunnettu.
Asiakastyytyväisyyskyselyn antia hyödynnetään työterveysyhteistyössä ja käytetään toimintamme arviointiin ja kehittämiseen.
–
Toimintaa arvioitiin asteikolla 1 (heikko) -10 (erinomainen):
Asiakaspalvelun ja ajanvarauksen toimivuuden arvion keskiarvo 7.36.
Nettiajanvarauksen toimivuuden arvion keskiarvo 6.64.
Tiedon löytäminen työnantajasi työterveyshuollon sisällöstä työpaikkasi tiedotusväylistä? Vastausten keskiarvo 5.69.
Työterveyshuollon asiantuntemus 7.56, puolueettomuus 7.32 ja luotettavuus 7.63.
Palvelut kokonaisuutena saivat keskiarvon 6.82. Allaolevassa diagrammissa arviot palveluista kokonaisuutena vastaajamäärittäin.