Työterveyden puhelinpalvelun uudet aukioloajat
Hyödynnä työterveyden sähköisiä palveluita, jotka ovat saatavilla silloin kun sinulle parhaiten sopii.
Palvelemme myös puhelimitse ohessa olevien aukioloaikojen mukaisesti.
Suosittelemme ottamaan yhteyttä työterveyteen vain yhtä kanavaa pitkin.
Työterveyshuollon sopimuksen sisällön löydät oman työnantajasi viestintäkanavista.
POLKU-palvelu:
- Asiakaspalvelu = neuvonta, varatun ajan siirtäminen, hoidon tarpeen arviointi ja ajanvaraus työterveyslääkärille.
- Viestintä = yhteys työterveystiimin kanssa terveys- ja työkykyasioissa.
- Nettiajanvaraus = vastaanotto- ja puhelinajat työterveyshoitajille ja työfysioterapeuteille. Vastaanottoaika työterveyspsykologille vain työterveyden lähetteellä.
- Videovastaanotto = etävastaanotolle liittyminen.
- Etäneuvottelu = työterveysneuvotteluun liittyminen.
Varatun ajan peruminen
- viimeistään edellisenä arkipäivänä klo 12 mennessä: kutt.fi/ajan-peruminen/
Reseptien uusimispyynnöt
- jos sisältyy työnantajan sopimukseen: kanta.fi/omakanta
- sopimuksen sisällöstä tiedottaa työnantaja.
Mielen pulmissa oman tilanteen jäsentäminen ennen yhteydenottoa työterveyteen: terapianavigaattori.fi/